15 ایده خلاقانه برای روز ولنتاین در سال 2019

در روز ولنتاین آخرین کاری که شما دوست دارید انجام دهید این است که یک فیلم کرایه کرده و یک غذای آماده بگیرید و خود را گیر بیندازید یا بدتر از آن شب ولنتاین را در یک رستوران گران قیمت گذرانده و تصمیم بگیرید که چه غذایی را سفارش دهید. صرف نظر از اینکه روز ولنتاین را با همسر، نامزد یا دوست تان می گذرانید اطمینان حاصل کنید که از انجام کلیشه های خسته کننده و تکراری برای این روز دوری می کنید. در این مقاله مجموعه ای از ایده های خلاقانه و غیرتکراری برای روز ولنتاین را فراهم کرده ایم.

ایده های خلاقانه برای ولنتاین

1- یک آتش بازی داشته باشید

اگر در محلی زندگی می کنید که امکان روشن کردن آتش و نشستن دور آن برای شما امکان پذیر است، مقداری خوراکی که بتوان آنها را روی آتش قرار داد مانند سیب زمینی، قارچ، سوسیس و چیزهای دیگر فراهم کنید و یک آتش به پا کرده و شب را در کنار آن بگذرانید. اگر در نزدیکی ساحل دریا زندگی می کنید، این یک امتیاز ویژه برای شما است.

2- تور شهر گردی

شهر خود را کشف کنید. مانند یک توریست روز خود را با گشتن در موزه ها و جاذبه های گردشگری شهر خود بگذرانید. این تفریح می تواند برای شما که با شهر خود آشنایی دارد، هزینه کمی داشته باشد و چیزهای زیادی از شهر خود ببینید که تا به حال فرصت دیدن آن برای شما فراهم نشده است.

3- رقص

منظور ما از رقص یک رقص واقعی است. یک رقص دو نفره و زیبا که می تواند تمرینی برای رقص دو نفره روز عروسی تان باشد. می توانید برای انجام این کار از قبل با یک کلاس یا معلم رقص هماهنگ کرده و یک وقت دو ساعته را رزرو کنید. یا با استفاده از فیلم های آموزشی و موسیقی های مخصوص رقص یک طراحی زیبا برای رقص دو نفره تان داشته باشید. به این ترتیب در روز ولنتاین یک کار جدید و زیبا را با عشق زندگی تان شروع می کنید و پارتنرتان را با یک رقص تانگو، سالسا، هیپ هاپ، باچاتا و … سورپرایز می کنید.

ایده های خلاقانه برای ولنتاین

4- به پیک نیک بروید

اگر هوا خوب باشد، یک پیک نیک خارج از شهر را تدارک ببینید. غذا ، نوشیدنی و یک پتو یا زیرانداز خوب تهیه می کنید. مکان مورد علاقه خود را پیدا کنید و فقط از آن لذت ببرید. کاملا واضح است که این امکان برای شهرهای جنوبی کشور و یا افرادی که یک مکان پیک نیک مورد علاقه در محیط های داخلی و سربسته دارند امکان پذیر است.

5- مسابقه جستجو

این یک بازی است که در زبان انگلیسی به آن (Scavenger hunt) گفته می شود و در این بازی لیستی از اقلام و آیتم های خاصی تهیه شده و شرکت کنندگان برای جمع آوری و تکمیل تمام موارد تلاش می کنند. این آیتم ها معمولاً قابل خریداری نیستند. شما می توانید این بازی را برای خود طراحی کنید و آن را با چالش های خلاقانه مانند ماموریت های تهیه عکس و … کامل کنید.

6- شب فیلم

یک شب فیلم در خانه برنامه ریزی کنید. فیلم های رایگان را از سایت ها و اپلیکیشن های فیلم دریافت کرده یا با هزینه کم خریداری نمایید. مقداری پاپ کورن، تخمه و شیرینی برای کامل کردن شب فیلم خود تهیه کنید.

ایده های خلاقانه برای ولنتاین

7- انجام یک ورزش مشترک

با یکدیگر راه بروید یا دوچرخه سواری کنید. چقدر از آخرین باری که شما و عشق تان یک فعالیت مشترک را انجام داده اید می گذرد؟ اگر ورزش و داشتن فعالیت فیزیکی مورد علاقه عشق تان است می توانید ورزش های دیگری مانند اسکی یا اسکیت انجام دهید و خاطره این روز را ثبت کنید.

8- دیدن فیلم های عاشقانه و بزرگ تاریخ

فیلمهای بزرگ و عاشقانه تاریخ سینما را تهیه کنید و با همدیگر آنها را ببینید. این تجربه ای است که شاید هیچ وقت دیگری نصیبتان نشود. فیلم هایی که باید در زندگی تان آنها را ببینید. برخی از انها عبارتند از:

  • کازابلانکا
  • An Affair to Remember
  • یک شب اتفاق افتاد (It Happened One Night)
  • آواز زیر باران
  • داستان فیلادلفیا
  • Bringing Up Baby
  • بانو حوا

ایده های خلاقانه برای ولنتاین

9- خواندن شعر

به کتابخانه محله و شهر خود سری بزنید و کتابهای شعر و متن های عاشقانه از بهترین نویسندگان را انتخاب کنید. یک قوری چای یا قهوه آماده کنید و متن ها را به نوبت برای یکدیگر بخوانید.

10- کارائوکه

گروه دوستان خود را جا بگذارید و خود و عشق تان ترتیب یک کارائوکه را بدهید. کارائوکه KARAOKE یک ابزار سرگرم کننده برای علاقه مندان به خوانندگی و آواز خوانی است. این دستگاه دارای یک نمایشگر و یک میکروفون جهت ضبط صدا می باشد و قادر است موسیقی بی کلام آوازهای مشهور را پخش کند. حالت کارائوکه امروزه در سیستم های صوتی پیشرفته و سینما خانگی ها نیز تعبیه شده است. به بهترین آهنگ های عاشقانه گوش دهید و برای همدیگر آواز بخوانید.

11- نمایش کمدی

از بین نمایش های در حال اکران یک نمایش کمدی انتخاب کنید و شب را به دور از واقعیت های زندگی به خنده بگذرانید.

12- یک هتل رزرو کنید

یک هتل ارزان و تمیز که صبحانه آن رایگان است را انتخاب کرده و شب ولنتاین را متفاوت از شب های دیگر بگذرانید. قیمت هتل ها معمولاً در این فصل سال کمتر است.

ایده های خلاقانه برای ولنتاین

13- درست کردن شکلات خانگی با یکدیگر

به جای اینکه کلی هزینه کنید و شکلات های گران قیمت را از فروشگاه های مختلف خریداری کنید، یک برنامه درست کردن شکلات و شیرینی در خانه بگذارید و با همدیگر شکلات های روز ولنتاین را درست کنید. با این کار هم در هزینه ها صرفه جویی کرده اید و هم از خوردن و درست کردن آنها در کنار یکدیگر لذت بیشتری می برید.

14- تماشای غروب آفتاب (یا طلوع آفتاب)

از آنجا که هر دو شما به احتمال زیاد در طول روز کار می کنید، می توانید در این روز کار خود را برای تماشای عاشقانه غروب آفتاب تعطیل کنید. این یک انتخاب عالی برای کسانی است که عشق و طبیعت را دوست دارند.

15- کنسرت مورد علاقه خود را ببینید

هیچ چیز بهتر از تجربه موسیقی زنده با یکی از افراد مورد علاقه شما در کنار شما نیست. سری به برنامه های گروه های موسیقی مورد علاقه خود بزنید و در صورت داشتن اجرای زنده بلیط آن را تهیه کنید.

 

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟
مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios

آخرین دیدگاه‌ها

لیلی وطن خواه
باغ تالار عمارت سام

مراسم عروسی من در عمارت سام برگزار شد همه چیز عالی و فوق العاده بود . آقای مولایی مدیریت عمارت هم بسیار مرد شریف و مورد اعتمادی هستند و همه چیز طبق قرارداد چه بسا بیشتر برای ما انجام دادن . برای گرفتن مراسم تو عمارت سام تردید نداشته باشید بهترینن

شیواحاج پور
تالار های ختم و ترحیم تهران

برای مراسم جهل تعداد۱۳۰نفرمهمان دارم هزینه رومیخوام درضمن نزدیک بهشت زهراباشه

شیواحاج پور
تالار های ختم و ترحیم تهران

سلام یک تالار خوب برای مراسم چهل میخوام برای۱۳۰نفرمهمان باقیمت به صرفه ولی کیفیت غذاوپذیراییش هم خوب باشه،به نوعی آبرومندانه برگزاربشه

بدون نام
مجموعه تالارهای قصر یاس

سلام برای ۲۰۰ نفر منو اقتصادی چقدر درمیاد؟؟ پکیج ارایش عروس و ماشین عروس اینا هم دارین؟

بدون نام
تالار پذیرایی کشتی ارم

سلام برای ۲۰۰ نفر مهمون منوی اقتصادی چقد میشه؟؟

مرادخانی
باغ تالار باشگاه سپهر پلاس

میشه قیمت سلف برای۱۳۰نفر را برام ارسال کنید

سید
جدایی مهدی قایدی از همسرش

از همون اولش معلوم بود که زن قایدی،،یه حول درجه یک هست و از اون تازه به دوران رسیده ها که از هر کاری ،یا هر غذایکه میخورد،،و خلاصه از همه کارهای روزانه فیلم میزاشت،،،حالا زنش چرا قبل از ازدواج این کارت رو نمیکرد،،،،چون پول هنگفتی مثل الان در اختیارش نبود،،،،من به جرات قسم میخورم که سر سوزنی زن مهدی قایدی هیچ حسی عشق و عاشقی به مهدی نداشت و فقط و فقط بخاطر معروفیت و پولدار بودنش بود،،وکرنه مهدی با توجه به سنش،قیافه ای هم اصلا نداره،،،ولی زنش ازش می‌باره که یه خوش گذران همه جوره هست و اصلا به خونه و زندگی اهمیت نمیده ،،و فقط کارش خوشگذارانی خیلی بیش از حد هست ،،،واقعا موندم مهدی چطور تحملش کرد،،،یه مرد تا میاد خونه دلش میخواد حداقل بوی غذا تو خونه پیچیده باشه و خانمش یه سفره دو نفره خوشگل چیده باشه،،،اما زن مهدی فقط در حال خیابان گردی،،خرید لباس،،،ارایشگاه رفتن اونم هر روز،،،صبح تا شب سرش تو اینستا،،،و خلاصه مهدی بنده خدا اسی شده بود و اصلا زندگی نداشت

صفدری
تالار عمارت بهشت

متاسفانه مسئولین تالار در آستانه ی برگزاری مراسم ختم، تماس گرفتند و گفتند که تالار را به کس دیگری اجاره داده اند! این در حالی بود که به ما تضمین داده بودند و این بدقولی دور از انسانیت بود.

امیرحسین نوری
باغ تالار عمارت ریورساید

ما ۲۲ فروردین در مجموعه ریورساید مراسممون رو برگزار کردیم با خوش قولی بی‌نظیر آقا طوفان و مدیریت مهمانی با برادرشون آقا بهنام بود که همه چیز عالی و بی‌نظیر بود. نه تنها چیزی از قول و قرارمون کم نذاشتن حتی یه سورپرایز هم برامون اضافه کردن. ممنون از این مجموعه عالی با مهمان‌نوازی خوب و سرویس‌دهی منظم و دقیقشون. حتما حتما حتما توصیه میکنم توی این تالار مراسمتون رو برگزار کنید تا لذت ببرید از بهترین شب زندگیتون.