جدیدترین مدل های لباس عروس سال 2019 کالکشن طراح مد ایان استوارت

ایان استوارت (متولد 1967) یک طراح مد بریتانیایی است که برای طراحی لباس عروس و لباسهای مناسبتی در سال های 2004، 2005، 2006 و2007 برنده جایزه طراح سال بریتانیا شده است. استوارت موفق به کسب جایزه برجسته صنعت در سال 2008 و طراح عروس بریتانیا در سال 2010 شد. مجموعه های او شامل Lady Luxe، Supernova، Frill Me، Killer Queen، Rock Revolution، Paramount و Belle Epoque می شود. کارهایی که در ادامه مقاله مشاهده می کنید از مجموعه Folie Frocks  او است که برای سال 2019 آنها را ارائه کرده است.

جدیدترین مدل های لباس عروس

لباس عروس مدل کاپیرینها

این مدل لباس عروس، با پارچه تافته و توری پولک دوزی متالیک درست شده و یکی از زیباترین لباس عروس های مدل پری دریایی یان استوارت است. یک مدل کلاسیک که نشان دهنده این است که او در کار خود بهترین است. این لباس عروس در رنگ های آبی کم رنگ متالیک، عسلی و عاجی دوخته شده است و لباسی واقعاً خیره کننده است.

در رابطه با این موضوع بخوانید:مدل های محبوب لباس عروس و اندامهای مناسب برای آنها

جدیدترین مدل های لباس عروس

لباس عروس بامبی

این مدل لباس عروس، مد دهه 1950 میلادی است که با دامن پیچ و تاب دار و پشت بلند و جلو کوتاه اطلسی و پیش سینه توری کارشده، استایلی مدرن یافته است. بالاتنه این مدل دارای طراحی بسیار زیبا و جذابی است که با نقوش گل تزئین شده است. قد دامن نسبتاً کوتاه این مدل لباس عروس زیبا آن را مناسب استفاده در عروسی های ساحلی یا باغ تالارها کرده است. این مدل با دامن تمام قد نیز بسیار زیبا است. استفاده از جواهرات مناسب می تواند عروس را در این لباس زیبا و خاص نشان دهد.

جدیدترین مدل های لباس عروس

لباس عروس مدل دوناتلا

آیا مدل پری دریایی را دوست دارید؟ این مدل لباس عروس دکلته، تزئیناتی با ترکیب کریستال های سواروسکی و دانه های مروارید کوچک دارد. پشت و جلوی این لباس با تور کارشده و دامن و دنباله آن دور بدن پیچیده می شود. این مدل مناسب عروس خانم های ورزشکار یا بدن های تیپ شکل ساعت شنی است. طراحی زیبا و منحصر به فرد لباس عروس دوناتلا، آن را برای برگزاری مراسم عروسی در تالارهای عروسی مجلل مناسب کرده است.

جدیدترین مدل های لباس عروس

لباس عروس مدل دوریس دیت

این لباس عروس الهام گرفته از مدل لباس های دهه 1950 میلادی است. یقه دلبری آن با مرواریدهایی که روی بالاتنه و روی دامن آن کار شده است، جلوه بسیار زیبایی به این لباس داده است. این لباس عروس در رنگ های آبی کم رنگ، عسلی و عاجی تهیه شده است. تزئینات مروارید روی لباس عروس دوریس دیت آن را برای یک عروسی به سبک روستیک مناسب کرده است. بهتر است تاج عروس در این مدل، ترکیبی از گل‌های کوچک و شاخه های ظریف باشد.

برای راهنمایی بیشتر در مورد انواع تاج عروس مقاله راهنمای شما برای انتخاب یک تاج عروس رویایی را مطالعه بفرمایید.

می توان از مرواریدها برای خلق دکوراسیون سفره عقد و یا تزئین کیک عروسی نیز استفاده کرد. برای نمونه دورتادور کیک را با روبان بسته و روی روبان را مروارید بچسبانید. می توانید حتی دورتادور جعبه جواهرات عروس بویژه حلقه را با مروارید تزئین کنید. مرواریدها هیچ گاه از مد نمی افتند.

جدیدترین مدل های لباس عروس

لباس عروس فلامینگو فلیر

این مدل لباس عروس بسیار خیره کننده و جذاب است. تور دامن این لباس عروس زیبا در رنگهای عاجی و تناژهای مختلف قرمز دوخته شده است. قسمت بالاتنه این لباس خیره کننده با توری که با کریستالهای سواروسکی و منجوق کار شده، ساخته شده است و در چهار رنگ مختلف پارچه ابریشمی توری موجود می باشد که با دقت هرچه تمام تر دوخته شده است. این مدل برای عروس خانم هایی که مایلند کمر باریک تر به نظر بیایند بسیار مناسب است. این مدل قد را بلندتر نشان میدهد، و بهتر است با کفش پاشنه بلند از آن استفاده کنید. اما برای افراد چاق و بسیار درشت اندام، مدل مناسبی نیست.

جدیدترین مدل های لباس عروس

لباس عروس جایپور

خود را در این لباس عروس مجلسی مدل پری دریایی تصور کنید. این لباس عروس منجوق دوزی شده کاملاً تک است. می توانید آن را بدون یقه یا همراه با این یقه زیبا بپوشید. استفاده از یقه، مناسب عروس خانم هایی است که شانه های پهن و بازوهای لاغر داشته باشند.

جدیدترین مدل های لباس عروس

لباس عروس لکسینگتون

این لباس منحصر به فرد مدل A-line ساختار بالاتنه زیبایی دارد و پشت آن با تور کار شده است. این لباس دارای سبک جزئیات نامتقارن سواروسکی و دراپینگ سطح بالا است. موجود در سایه های عاجی، پاپیروسی و لاجوردی دوخته شده است. در این مدل با توجه به یقه دکلته قلبی شکل آن می توان از گردنبند های کوتاه استفاده کرد و البته با انواع آرایش مو زیبا است.

در رابطه با این موضوع بخوانید:8 راه مطمئن برای انتخاب درست و مناسب اکسسوری های عروس

جدیدترین مدل های لباس عروس

لباس عروس فیلادلفیا

یقه دلبری و دامن تمام قد این لباس عروس زیبا، آن را یک انتخاب کلاسیک برای روز عروسی شما کرده است. با تور و پارچه ابریشمی گل دوزی شده، دوخته شده اما می توان آن را با سنگ و یا عاج نیز کار کرد. طراحی این مدل زیبا به خصوص در قسمت بالا تنه و دامن بسیار زیبا و چشم نواز است و گزینه های مناسب برای یک تالار عروسی پرشکوه و مجلل می باشد.

جدیدترین مدل های لباس عروس

لباس عروس سوتاچ یان استوارت

این لباس عروس ظریف و زیبا، دامن توری ابریشمی نرم و دنباله بلند مدل کلیسایی دارد. در سایه های عاجی تیره، عاجی روشن و آبی کم رنگ موجود است. این مدل برای عروس خانم‌هایی که اندام‌شان در بالاتنه کوچک و در پایین تنه بزرگ است، مناسب است. زیرا این مدل در ناحیه کمر چسبندگی دارد ولی از قسمت باسن به پایین گشاد می شود. پس کمر شما را باریکتر و اندامتان را کشیده‌تر نشان می‌دهد. حتی خانم‌های ریز نقش و ظریف هم می‌توانند با بلندتر کردن قسمت بالا تنه لباس، به کشیدگی قد خود بیافزایند.

جدیدترین مدل های لباس عروس

لباس عروس سری لانکا ایان استوارت

این لباس عروس زیبا با پارچه تافته و گلدوزی چند رنگی طراحی شده است. مدل لباس نامتقارن است و دنباله قابل جدا شدن دارد. با این قابلیت می توان آن را در دو استایل متفاوت پوشید در حالیکه قیمت یکی را داده اید. در رنگهای عاجی روشن، عاجی تیره و آبی روشن موجود است. یقه دکلته باز مدل هفت این لباس عروس زیبا آن را برای یک مدل موی باز سازگار و مناسب کرده است. خوبی این لباس در این است که دیگر نگران نخواهید بود که از تنتان بیافتد چون با دوبند روی آن، از ابتدا تا انتهای جشن به یک شکل روی اندام شما می‌ایستد.

در رابطه با این موضوع بخوانید:ملاک های انتخاب لباس عروس رویایی شما

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

کالکشن جدید اروپایی از انواع مدلهای لباس عروس کوتاه
اجاره لباس عروس در تهران
بهترین مزون لباس عروس شهریار

آخرین دیدگاه‌ها

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

محمد کریمی
باغ تالار محرابی

تک پرس میکس صد در صد با ژله و سالاد

نظرات کاربران

  • حسن آغا

    بسیارلبسهای قشنگ وزیبا راهنمایی کنیدچطوری خرید کنیم .

    پاسخ