راهنمای انتخاب حلقه عروسی متناسب با انگشتان دست شما

اگر برای خرید حلقه عروسی به بازار رفته باشید متوجه می شوید که بسیاری از حلقه های عروسی در ویترین مغازه ها ظاهر بسیار زیبا و دلربایی دارند اما وقتی که آنها را به انگشت می کنید، متوجه می شوید که به دست شما نمی نشیند و یا اصطلاحاً به دست تان نمی آید.

انتخاب حلقه عروسی متناسب با انگشتان

برای انتخاب یک حلقه عروسی که می خواهید آن را برای باقی عمر خود به انگشت کنید باید توجه ویژه ای به سایز و شکل انگشتان دست خود داشته باشید. در این صورت به جای اینکه ساعت ها وقت گرانبهای خود را صرف گشتن در بازار و امتحان کردن حلقه های مختلف که با انگشت شما هم خوانی ندارد کنید، با در نظر گرفتن نکاتی که در این مقاله برای انتخاب حلقه عروسی متناسب با انگشتان دست شما آورده شده است، می توانید راحت تر حلقه عروسی خود را انتخاب کنید.

در هنگام انتخاب حلقه ازدواج و خرید آن حتماً به سایز کلی دست خود و اینکه آیا دستان شما بزرگ یا کوچک است توجه داشته باشید. همچنین طول و عرض انگشت خود را نیز در نظر بگیرید و به بلندی یا کوتاهی، پهن یا باریک بودن انگشتانتان توجه کنید. به حلقه ای که برای خود در نظر گرفته اید نیز توجه کنید. عرض و پهنای حلقه و نیز شکل نگین آن را در نظر داشته باشید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:نکات مهمی که قبل از خرید حلقه عروسی حتماً باید بدانید

 

انتخاب حلقه عروسی متناسب با انگشتان

حلقه مناسب برای انگشت های بلند و کشیده

بهترین گزینه برای انگشت های بلند و کشیده، حلقه هایی ضخیم با سنگ های کوچک و گرد است. هرچه پایه حلقه ضخیم تر باشد و نگین حلقه کوچکتر باشد به ضخیم تر و تو پر دیده شدن انگشتان کمک بیشتری می کند.

نگین های با طرح گرد برای انگشتان بلند و کشیده مناسب تر هستند. نگین های لوزی یا بیضی شکل باعث بلندتر دیده شدن انگشتان می شوند و انتخاب مناسبی نیستند.
برای انگشتان بلند و کشیده مدل های بدون نگین درشت نیز پیشنهاد شده است.

انتخاب حلقه عروسی متناسب با انگشتان

حلقه مناسب برای انگشت های کوتاه

اگر انگشتان شما کوتاه است باید حلقه ای را انتخاب کنید که انگشتان شما را بلند نشان دهد. بهترین کار این است که از پایه حلقه نازک و ظریف استفاده کنید. پایه حلقه نازک و ظریف باعث ایجاد این تفکر می شود که انگشتان شما بلند و کشیده است. همچنین از سنگ هایی استفاده کنید که برش بیضی، لوزی، مستطیل و یا اشکی شکل داشته باشند. این مدل سنگ ها باعث کشیده و بلندتر نشان دادن انگشتان می شوند. البته برای نگین های مستطیل شکل بهتر است نگین خیلی بزرگ نباشد.

به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از دو انگشتر در یک انگشت می تواند باعث بلندتر دیده شدن انگشتان شود.

حلقه مناسب برای انگشت های پهن

برای کسانی که دارای انگشت های پهن و توپر هستند بهترین انتخاب، حلقه هایی است که پایه حلقه در آنها ضخیم یا نیمه ضخیم باشد. اگر از حلقه هایی با پایه نازک استفاده کنید باعث پهن تر نشان داده شدن انگشتان شما می شوند.

حتماً به این نکته توجه داشته باشید که حلقه ای انتخاب کنید که انگشت شما را فشار ندهد و پوست انگشت شما از اطراف حلقه بیرون زده نشود.

برای این انگشت ها بهترین نگین نگینی است که مستطیل شکل یا به شکل بیضی باشد. سنگ های گرد نیز انتخاب مناسبی برای انگشتان پهن هستند. سنگ هایی با طرح های نامتقارن و داری شکل های زاویه ای باعث باریک تر نشان داده شدن انگشتان می شوند بنابراین انتخاب خوبی برای انگشتان پهن هستند. به هیچ عنوان به سراغ سنگ های باریک نروید. سنگ های باریک انگشتان پهن را پهن تر نشان می دهند.

انتخاب حلقه عروسی متناسب با انگشتان

حلقه مناسب برای انگشت های باریک

استفاده از نگین های کوچک برای انگشت های باریک انتخاب بسیار خوبی است و زیبایی و ظرافت انگشتان را بهتر نشان می دهد. نگین های کوچک باعث پهن تر و عریض تر نشان داده شدن انگشتان می شوند و برای انگشت های باریک یک انتخاب ایده آل هستند. حلقه هایی با نگین گرد بزرگ و یا نگین های بزرگ قلبی شکل برای انگشتان باریک مناسب نمی باشند.

حلقه مناسب برای انگشت هایی با بند انگشتان بزرگ و ضخیم

اگر بند انگشتان شما پهن و ضخیم است باید حلقه ای انتخاب کنید که توجه را از بند انگشتان منحرف کرده و به سمت خود انگشت جلب کند. استفاده از حلقه هایی با پایه ضخیم و عریض می تواند این کار را برای شما انجام دهد.

همچنین عروس هایی که دارای بند انگشتان درشت هستند بهتر است حلقه هایی که دارای نگین های گرد و بزرگ هستند را انتخاب کنند.

انتخاب حلقه عروسی متناسب با انگشتان

 

حلقه مناسب برای دستان بزرگ

عروس هایی که دارای دست های بزرگی هستند بهتر است برای انتخاب حلقه عروسی نیز به دنبال حلقه های بزرگ با نگین ها و تزئینات زیاد باشند. استفاده از حلقه های بزرگ با تیپ و استایل دستان شما همخوانی بیشتری دارد. حلقه های ظریف و نازک با نگین های کوچک بزرگی دستان شما را بیشتر نشان می دهد و در دست شما گم می شود. این مدل حلقه ها به انگشتان شما نمی آید.

حلقه مناسب برای دستان کوچک

قاعده ای که در مورد قبل برای دستان بزرگ گفته شد، برای دست های کوچک نیز صادق است. برای دستان کوچک نیز بهتر است حلقه ای استفاده شود که با استایل و طرح دست شما هم خوانی داشته باشد. در این حالت نیز بهتر است از حلقه کوچکتر و ظریف تر استفاده کنید و حلقه های بزرگ و عریض را برای افرادی که دستان بزرگی دارند بگذارید. استفاده از سنگ های گرد و کوچک و یا قلبی شکل نیز می تواند انتخاب خوبی برای دستان کوچک باشد.

برای انتخاب یک حلقه مناسب به طول و شکل ناخن های خود نیز توجه کنید. اگر ناخن های شما همیشه بلند است یا کاشت ناخن انجام داده اید، انگشت های شما بلندتر نشان داده می شود. بنابراین در انتخاب حلقه عروسی تأثیر می گذارند و باید به این مورد توجه کنید. بهتر است از حلقه های ظریف با نگین های کوچک با ناخن های بلند استفاده کنید.

برای انتخاب حلقه عروسی مناسب انگشتان خود موارد فوق را در نظر بگیرید اما با این حال سعی کنید حلقه های مختلف را روی انگشتان خود امتحان کرده و ببینید کدام حلقه بیشتر به انگشتان شما می آید.

در رابطه با این موضوع بخوانید: در مورد حلقه نامزدی چه چیز هایی باید بدانیم؟

 

 

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟

آخرین دیدگاه‌ها

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

محمد کریمی
باغ تالار محرابی

تک پرس میکس صد در صد با ژله و سالاد