7 گام برای داشتن ناخن هایی شگفت انگیز در روز عروسی

 


ناخن عروسدست ها و ناخن های شما در تمام طول روز و در بسیاری از عکس ها و فیلم های عروسی در معرض دید است بنابراین باید ظاهر کاملی داشته باشند. اگر ناخن هایتان آنطور که انتظار دارید نیستند نگران نباشید. ما در سایت تالارکده به شما نشان می دهیم که چطور در 7 گام ساده، ناخن هایتان را برای روز عروسی آماده کنید.

شاید این موضوع برای شما جالب باشد:10 ترفند ساده برای زیبایی و سلامت پوست در زمستان

مانیکور انجام دهید

سه ماه قبل از عروسی به صورت مرتب ناخن هایتان را مانیکور کنید تا ناخن هایتان در وضعیت عالی قرار بگیرد.

مانیکور ناخن شامل پاکسازی، زیباسازی و مرتب کردن حاشیه کنار ناخن بدون آسیب رساندن به لبه ناخن ها است. در مانیکور ناخن ، هر گونه بافت غیر زنده از بین رفته و این کار از طریق ابزارهای خاص و ژل و مایعات مختلف، ماساژ دست و پولیش ناخن، صورت می گیرد.

اگر وقت رفتن به آرایشگاه را ندارید یا نمی خواهید بابت این کار هزینه کنید ما به شما نشان می دهیم که چطور در خانه عمل مانیکور را انجام دهید.

وقتی می خواهید ناخن هایتان را بگیرید سر انگشت ها و ناخن گیر را خیس کنید. این کار کوتاه کردن ناخن ها را بسیار آسان تر می کند و از پرت شدن ناخن ها به اطراف نیز جلوگیری می کند.

ناخن ها را از کثیفی و احیانا لاک های قبلی کاملا پاک کنید. برای این کار کافیست با خمیر دندان و یک برس یا یک مسواک بی استفاده آن ها را بشویید.

سپس کوتیکول ها ( گوشت اضافه دور ناخن ) را به عقب هل دهید. اما آن ها را نچینید. کوتیکول ها به این علت وجود دارند که از ناخن در برابر باکتری ها جلو گیری می کنند. بهتر است آن ها را نچینید. برای تقویت کوتیکول ها، لوسیون مرطوب کننده یا ویتامین را با روغن زیتون مخلوط کنید و قبل از خواب به انتهای ناخن ها بزنید.

گوشه های تیز ناخن را با سوهان صاف کنید و روی ناخن را با بافر ( سوهان روی ناخن – معمولا نرمتر از سوهان معمولی است ) صاف و صیقلی کنید و در آخر هم با الکل روی ناخن ها را پاک کنید.

ناخن عروس

به طور مرتب ناخن ها را مرطوب کنید

یکی از ویژگی‌های ناخن‌ها این است که می‌توانند دقیقا مانند پوست دست‌ها خشک شوند. بنابراین، تلاش برای حفظ رطوبت ناخن‌ها و جبران رطوبت ازدست‌رفته آن‌ها واقعا ضرورت دارد.

خوش‌بختانه می‌توان از کرم‌های دست و انواع لوسیون‌های پوست برای مرطوب‌سازی ناخن‌ها نیز استفاده کرد. با توجه به اهمیت موضوع، باید استفاده از کرم دست را به‌طور منظم جدی بگیرید و این کار را مخصوصا بعد از شستن دست‌ها انجام بدهید. فراموش نکنید که باید کرم را روی ناخن‌ها و کوتیکول‌های اطراف ناخن‌ها نیز ماساژ بدهید. ترکیبات خاصی مانند آلوئه‌ورا، روغن درخت قلم (shea butter) و روغن زیتون، از بهترین ترکیبات برای مرطوب‌سازی ناخن‌ها و پوست دست هستند. همیشه یک کرم مرطوب‌کننده روی میز کنار تخت و یک کرم دیگر داخل کیف همراه‌تان داشته باشید تا در مواقع لازم (خصوصا شب‌ها قبل از خواب) بتوانید از آن‌ها استفاده کنید.

استفاده منظم از کرم‌های مرطوب‌کننده هم ظاهر زیبایی به پوست و ناخن‌ها می‌دهد و هم احساس خوبی به خود شما می‌بخشد. به یاد داشته باشید که خشک شدن ناخن‌ها می‌تواند شکنندگی آن‌ها را افزایش بدهد و درنتیجه احتمال آسیب‌دیدگی ناخن‌ها در شرایط مختلف را بیشتر کند.

شاید این موضوع برای شما جالب باشد:ایده هایی شگفت انگیز برای یک عروسی پاییزی

به دنبال طرح و رنگ موردعلاقه خود باشید

قبل از روز عروسی به دنبال رنگ و طرح موردعلاقه خود برای ناخن هایتان باشید تا در روز عروسی از انتخابتان راضی باشید. برای انتخاب رنگ لاک، باید بدانید که از رنگ سفید کلاسیک و صورتی روشن گرفته تا رنگ های جیغ و پررنگ، دست شما کاملاً باز است.

اگر شما از آن دسته از عروس ها هستید که می خواهید استایلی سنتی و مرسوم داشته باشید، ممکن است بخواهید از رنگ های ملایم یا روشن مانند سفید، طلایی یا صورتی روشن استفاده کنید. از طرف دیگر، عروس های مدرن ممکن است تناژ پررنگ تر مانند قرمز یا بلوطی، یا ارغوانی را ترجیح دهند. اگر سلیقه شما به رنگ های تیره تر نزدیک است، ممکن است بخواهید رنگ خاکستری یا مشکی را انتخاب کنید. متناوباً اگر شما به دنبال رنگی چشمگیر و در عین حال خلاقانه و جسورانه هستید، حتی می توانید رنگ آبی را انتخاب کنید. پس مطمئن باشید که هیچ محدودیتی در مورد انتخاب رنگ لاک ندارید.

ناخن عروس

با متخصص صحبت کنید

با یک تکنیسین ناخن یا مانیکوریست در مورد گزینه های مختلف مانند ناخن های طبیعی، ژلیش یا آرکلیک صحبت کنید.

مانیکور ناخن‌ها با ژل یا همان ژلیش ناخن، روشی است که در آن مواد ژل مانندی روی ناخن‌های طبیعی شما و دقیقا به همان اندازه بلندی ناخنتان قرار داده می‌شوند و در نهایت با نور لامپ‌های UV یا LED خشک می‌شوند. یکی از مزیت‌های انجام ژلیش ماندگاری بالای آنهاست. ژلیش‌ها بدون کوچکترین افت کیفیتی دو هفته کامل شما را همراهی خواهند کرد و پس از آن ماندگاریشان به رشد ناخن‌ها و نحوه نگهداری شما بستگی دارد. بنابراین خیالتان از زیبایی ناخن هایتان در ماه عسل راحت است.

ناخن عروس

پاهایتان را فراموش نکنید

پاهایتان نیز بسیار مهم هستند. مخصوصاً اگر یک عروسی ساحلی داشته باشید. شما به مدت طولانی روی پاهایتان می ایستید و در ضمن برای ماه عسل نیز باید زیبا باشند. از یک اسکراپ پا استفاده کنید تا پوست های اطراف ناخن پا نیز محکم شوند.

پدیکور ژلیش

شدیداً به شما توصیه می کنیم که از پدیکور ژلیش استفاده کنید. این کار باعث می شود ناخن های پایتان تا بعد از ماه عسل نیز براق و زیبا باشد و رنگ آن در اثر آفتاب و کرم های ضد آفتاب تغییر نکند. با پدیکور گوشت های اضافه دور ناخن های پا گرفته شده و همچنین پوسته های اضافه کف پا که باعث آزار بسیاری از خانمها می شود نیز گرفته خواهد شد و با این کار شما از ترک زدن پاشنه پا نیز جلوگیری  خواهید کرد و در نهایت پاهایی زیبا و تمیز خواهید داشت.

مانیکور مردانه

دست های همسر شما نیز در تعداد زیادی از عکسها خواهد بود بنابراین قبل از روز عروسی همسرتان را به مانیکور ببرید. دستهای ایشان نیز به اندازه شما مهم است.

شاید این موضوع برای شما جالب باشد:5 ایده جذاب به جای استفاده از کیک عروسی

 

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

چگونه قبل از عروسی از شر شوره سر خلاص شویم
بهترین سالن زیبایی زعفرانیه
بهترین آرایشگاه داماد شهریار
بهترین سالن زیبایی عروس چیتگر

آخرین دیدگاه‌ها

رحیمی
باغ تالار و تالار کوچک برای بله برون

سلام. من میخواستم از قیمت منوها مطلع بشم درخواست قیمت هم ثبت کردم کی میتونم اطلاعات بگیرم ؟

ثمین
وظايف خانواده داماد در بله برون، رسم و رسومات بله برون

سلام ممنون از این مطالب به ظاهر ساده اما در واقع سوال خیلی از کاربران ممکن باشه.. منم یک سوال دارم شاید این سوال از نگاه کاربران یک سوال جزئی باشه اما برای من یک سوال چالشی هست و اگر پاسخ داده شود ممکن از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنه! سوالم اینه که کیک بله برون به عهده کیه ؟

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۳

سلام دفتر اردواج ۱۶۴ آدرس وتلفن توی این سایت نبود چه جوری میتونم پیدا کنم

Nima
گرانترین هتل ایران میزبان عروسی فرزند شمخانی

خوبه همه ریاضت اقتصادی باید بکشن ولی بعضی ها فقط شعارش رو بلدن بدن. پول مفت نفت رو بگیرند و حقوق های چند صد میلیونی و یا زندگی در بلاد کفر. اون بدبخت رو چهل سال پیش بیرون کردند هر چی تهمت زدن بهش . با قیمت میانگین هشتاد میلیون متری در تهران قیمت دلارو نرخ تورم خوب زندگی مردم رو آباد کردید.

نگارمحمدزاده
روف گاردن چوبی

برای دهه کرامت برای 50 نفر منووقیمت روبفرمائید

آهنگ رقص عروس با برادرش

ب خدا خیلی خیلی خوش ام اومد باز هم از این آهنگ ها لطف کنید بزارید

بدون نام
باغ تالار عمارت سعادت

با عرض سلام باتشکر از اقای شباهنگی واقای جوزانی تمام مراسم اتاق عقدوسالن وپذیرای وغذا وامکانات سالن بسیار عالی بود

نرگس
اینطوری سر عقد بله بگو/ 30 جمله زیبا بله گفتن عروس و داماد

برای خوشبختی تا ابد در کنار هم"بله"💋❤️

ميرزايي
باغ تالار عمارت ریورساید

مراسم ما هم ٣١ فروردين ١٤٠٣. بي نظير و عالي. ممنون از شما. ❤️❤️❤️🙏🙏🙏