5 دلیل برای اینکه شما عروسی زمستانی را انتخاب کنید

در حالی که اکثر زوج‌ها ترجیح می‌دهند که در فصل گرم و تابستان ازدواج کنند، یک عروسی زمستانی زیبا نیز جذابیتهای خاص خود را دارد.
معمولاً از اردیبهشت تا شهریور اوج فصل ازدواج و عروسی و بیشتر زوج های جوان ماه بهار و تابستان را برای برگزاری مراسم عروسی انتخاب می کنند و بیشتر تالارهای پذیرایی در این فصل رزرو می شوند. در این فصول هوا گرم و آفتابی است، برگهای درختان سبز و زمین از سبزه پوشیده شده است و شانس اینکه باران عروسی را برهم بزند خیلی کم است.
اما به نظر می‌رسد عروسی‌های زمستانی هم بین زوج‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. در ادامه به چند دلیل که چرا باید این فصل زیبا را برای عروسی خود انتخاب کنید می‌پردازیم.

عروسی زمستانی

  • برف زمستانی در روز عروسی شما

اگر شما به اندازه کافی خوش شانس باشید که در روز بزرگ زندگیتان برف ببارد، خواهيد دیدکه عکس‌های بسیار رؤیایی و شگفت انگیزی خواهید داشت. آیا این را می‌دانستید که در بسیاری از کشورها باریدن برف در روز عروسی نشانه‌ای از موفقیت و باروری است؟

عروسی در فصل زمستان

  • بعد از ظهرهای رمانتیک در یک عروسی زمستانی

از آنجایی که در زمستان شب زودتر آغاز می‌شود، می‌توانید مهمانی شبانه را اندکی زودتر برگزار کنید و بنابراین لذت بیشتری از آن خواهید برد. از شمع برای روشن کردن راهروهای بیرونی استفاده کنید و بعد از جشن نمایش آتش بازی راه بیندازید. برای یک عروسی زمستانی نور می‌تواند عنصر شگفت انگیزی باشد. به همه شمع‌ها، آتش‌های روشن در بیرون از محوطه و فانوس‌ها فکر کنید. عروسی‌های زمستانی برای گروه‌های کوچک‌تر و صمیمی‌تر بسیار مناسب است زیرا فضای دلپذیر و دوستانه‌ای به وجود می‌آورد.

  • با انتخاب زمستان برای فصل عروسی خود پول پس انداز کنید

انتخاب زمستان برای تاریخ عروسیتان این امکان را به شما می‌دهد که از تخفیفات بهره‌مند شوید. زمستان فصل آرامی از سال است و فروشندگان تمایل بیشتری برای کم کردن قیمت محصولات و خدمات خود دارند. نگاهی به اینترنت بیندازید و از تخفیف های ویژه این فصل خبردار شوید. سایت تالار کده با همکاری با برخی از تالارهای عروسی و باغ تالارها این آفر های و تخفیفات ویژه را برای شما عزیزان در نظر گرفته است.

عروسی در فصل زمستان

  • یک نکته برجسته مخصوص عروسی در فصل زمستان

اگر در زمستان ازدواج می کنید بعید است که مهمانان شما اخیراً به مهمانی بزرگی دعوت شده باشند و بنابراین برخلاف تابستان از دعوت شدن به یک مهمانی بزرگ لذت بیشتری می‌برند.

عروسی در فصل زمستان

  • ماه عسل ارزان‌تر

اگر در تابستان ازدواج کنید به احتمال زیاد به خاطر تعطیلات مدارس و فصل مسافرت باید برای ماه عسل خود مبلغ بیشتری بپردازید. در حالی که در زمستان این موضوع را نخواهید داشت و همین‌طور می‌توانید به مناطق گرم مسافرت کنید و مطمئن باشید تعطیلات رؤیایی در انتظارتان است.

عروسی در فصل زمستان

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟
مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios

آخرین دیدگاه‌ها

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟

محمد کریمی
باغ تالار محرابی

تک پرس میکس صد در صد با ژله و سالاد