4 تا از بهترین تم های عروسی زمستانی

عروسی در فصل زمستان

اگر تصمیم گرفته اید در فصل زمستان مراسم جشن عروسی خود را برگزار کنید،به شما تبریک می گوییم. فصل زیبایی را انتخاب کرده اید. عروسی در فصل زمستان بیش‌از پیش در میان جوانان محبوبیت یافته است و جوانان اغلب ترجیح می‌دهند تا مراسم خودشان را در این موقع از سال برگزار نمایند.

اما اگر بخواهید مراسم‌تان در این فصل سرد جذاب‌تر باشد، باید به‌دنبال ایده‌ها و تم‌های متفاوتی برای آن باشید تا متفاوت بودن عروسی احساس شود. ما در سایت تالارکده همگی زمستان را دوست داریم و فکر می کنیم هیچ چیزی بهتر از یک تم کلاسیک تمام سفید نیست. اگر نمی توانید بارش برف را در روز عروسی خود تضمین کنید چرا یک روز عروسی سفید زمستانی زیبا را برای خود نسازید؟ تعدادی ایده جذاب برای عروسی در زمستان انتخاب کرده‌ایم که می‌تواند راه‌گشای خوبی برای مراسم شما باشد.

شاید این موضوع برای شما جالب باشد:5 دلیل برای اینکه شما عروسی زمستانی را انتخاب کنید

عروسی زمستانی

تم تمام سفید

یکی از ساده ترین، ارزان ترین، موثرترین ایده های تم عروسی، تم تمام سفید است. تزئین مجلس عروسی با گل های آبی و سفید و در برخی از موارد می توانید از مجسمه هایی که طرح مجسمه های برفی و یخی را دارند استفاده کنید، کیک عروسی را باید از طرح های کیک های عروسی زمستان انتخاب کنید و همچنین کیک را با شاخه های نقره ای و آبی تزئین کنید البته رنگ کیک شما باید سفید انتخاب شود. مرسوم است که سالن عروسی را اغلب با شمع‌های متعدد تزئین می‌کنند و به‌نوعی نشانه‌ای از رمانیتک بودن زوجین و عشق بین آن‌هاست. اما برای عروسی با تم سفید، شمع ایده چندان مناسبی نیست. بهتر است در تزئین سالن مراسم، از وسایلی هم‌چون مجسمه‌های یخی که نشانگر سرد بودن این فصل هستند و در ضمن رنگ سفیدی دارند استفاده نمایید.

کوزه های سفید رنگی که با گل های عروس پر شده اند می توانند زینت بخش میزهای پذیرایی در جشن عروسی زمستانی با تم سفید باشند.

ساقدوش های عروس نیز می توانند در همخوانی با لباس سفید عروس، لباسهای سفید بپوشند. همچنین می توانید شیرینی های سفید تهیه کنید و میزهای خود را با سفره سفید تزئین کنید. نمی توانید تصور کنید که یک میز با غذاهای سفید رنگ چقدر می تواند جالب باشد.

عروسی زمستانی

تم اسکی

اگر به اسکی علاقه مند هستید چرا این ورزش مفرح و زیبا را به تم عروسی خود تبدیل نکنید؟ شما می توانید در تزئین تالار عروسی تان از چوب های اسکی قدیمی و سورتمه های زیبا استفاده کنید. می توانید روی صندلی مهمانان را با پتوهای نرم و راحت بپوشانید تا بتوانند آنها را دور خود بپیچند.

توصیه ما به شما این است که برای گرفتن عکس های عروسی سری هم به پیست اسکی بزنید.

شاید این موضوع برای شما جالب باشد:10 ترفند شگفت انگیز زیبایی برای عروسی در زمستان

عروسی زمستانی

اسکاندیناوی

تم دیگری که می توانید از آن برای عروسی زمستانی خود استفاده کنید، تم اسکاندیناوی است. به رومیزی های قرمز و سفید راه راه یا شطرنجی، گرم کن های غذا درون گلدان های کوچک شیشه ای و میزهایی که در وسط شان ظرف های چوبی قرار دارد، فکر کنید. ظرف های چوبی از پوست درخت غان می تواند به عنوان گلدان یا فانوس استفاده شود.

کارت دعوت های شما هم می تواند از ابتدا معرفی کننده تم عروسی شما باشد. می توانید سری به اینترنت بزنید و کارت دعوت های سنتی اسکاندیناوی را ببینید.

برای اینکه یک حس واقعی اسکاندیناوی داشته باشید همه چیز را گرم و راحت طراحی کنید. برای دکوراسیون تالار از حلقه های آویزی سفید و زیبا با فانوس استفاده کنید.

عروسی زمستانی

برف ریزان

اگر خوش شانس باشید در روز عروسی تان برف خواهید داشت اما حتی اگر برفی در کار نباشد هنوز می توانید محل عروسی تان را به یک سرزمین شگفت انگیز برفی زمستانی تبدیل کنید.

شما می توانید شاخه های خشک شده درختان را با رنگ سفید اسپری کنید و در قاب پنجره یا در استفاده کنید در این صورت احساس یک جنگل برفی را خواهید داشت.

می‌توانید با گیپور و تور هایی مثل دانه برفی انواع تزیینات و نگهدارنده‌ی قاشق و چنگال درست کنید. تزئین قاشق و چنگال‌های سفید با دستمال‌های آبی، ست خوبی برای تم زمستانی‌تان خواهد بود.

اجاره کردن مکانی که مجهز به شومینه باشد، یک ایده جالب و بکر است. شاید در فصل تابستان انجام این کار عجیب و دور از انتظار باشد،اما اگر در فصل زمستان انجام شود خیلی عالی و شگفت آور می شود عروس و داماد با ایستادن در کنار شومینه می توانند یک سبک جدید و جذاب عکاسی بیافرینند.

شاید این موضوع برای شما جالب باشد:ایده هایی شگفت انگیز برای یک عروسی پاییزی

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

نقد و بررسی تالار کاخ سفید کابل
باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟

آخرین دیدگاه‌ها

عطا
باغ تالار عمارت سام

بهتربن عمارت بهترین و دلسوزترین مدیریت . ممنون از آقای مولایی عزیز که بهترین شب رو برای ما رقم زدن.

محمد رضا منتظری
باغ تالار گلستان

لیست قیمتهای غذا را می خواستم ۰

بدون نام
باغ تالار تاج

آتلیه راضی نبودم پول کیفیت چاپ بهتر گرفت عادی چاپ کرد

ناشناس
کارت عروسی جدید و لاکچری

من میخوام یکی برام کارت عروسی دیجیتال بسازه و نمیدونم کجا و چطوری قبلا یه دونه دیده بودم میشه شما راهنمایی کنید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

با سلام دفتر ازدواج 244 مشخص نیست به کجا منتقل شده لطفا راهنمایی بفرمایید چکونه بیابم ممنون

محمودی
روف گاردن چوبی

جهت ولیمه غذا جوجه ۱۵۰ حدودا

جواد‌
ساخت کارت عروسی آنلاین (دیجیتال) لاکچری

سلام چرا درگاه پرداخت باز نمیشه

بدون نام
آهنگ برای محضر عقد و نامزدی

خیلی سایت خوبی دارید🙏🏻

امیرحسین
تالار مجلل آینه

سلام آیا مدیریت تالار تغییر کرده نسبت به قبل از کرونا؟