جشنواره رمضان

14 مدل ژست عکس خنده دار و جالب برای داماد و ساقدوش هایش

اگر می خواهید در مراسم عروسی تان ساقدوش داشته باشید، ایده های عکاسی با ساقدوش را از دست ندهید. ساقدوش های داماد در روز عروسی نقشی اساسی را ایفا می کنند و علاوه بر روحیه بخشی به داماد می توانند سبک عکسهای داماد را تغییر اساسی دهند. در این مقاله ایده هایی برای ژست های خنده دار داماد و ساقدوش هایش آورده شده است.

شاید این موضوع برای شما جالب باشد:6 نکته که داماد هنگام انتخاب دستمال جیبی باید حتماً در نظر بگیرد

 

عکس داماد و ساقدوش هایش
عکس داماد و ساقدوش هایش

پرتاب کردن داماد

تا به حال به پرتاب داماد فکر کرده بودید؟ این عکس که در آن ساقدوش ها در حال بالا انداختن آقا داماد هستند یک عکس خیلی خاص و یک یادگاری خیلی خوب برای همه آن ها است که سالیان سال از دیدن اش لذت خواهند برد.

عکس داماد و ساقدوش هایش

بلند کردن داماد

بلند کردن داماد خنده دار و سرگرم کننده است و همیشه کمی شلوغ کاری دارد. به کت و شلوارهای به هم ریخته و چهره های خندان فکر کنید. این یک عکس کلاسیک ، اما سرگرم کننده است.

عکس داماد و ساقدوش هایش

پوز کردن یا چالش مجسمه

چه کسی یک عکس پوز شده را دوست ندارد؟ ما مطمئن هستیم شما می توانید ساقدوش های خود را به داشتن مدلهای خنده دارتر و تخیلی تر وادار کنید. در عکس بالا که یک عروسی سبک روستیک را نشان می دهد، پشت زمینه علوفه و یونجه همراه با حالت پوز ساقدوش ها هماهنگی زیبایی را ایجاد کرده است.

عکس داماد و ساقدوش هایش

آماده شدن

آماده شدن داماد در حالیکه ساقدوش هایش به او کمک می کنند می تواند صحنه های خنده دار و زیبایی را خلق کند. از ساقدوش ها بپرسید چه کسی داماد را بیشتر از همه (مدت زمان بیشتری) می شناسد؟ و سپس از آنها بخواهد یک داستان در مورد داماد بگویند، که ترجیحا خنده دار باشد. این یک راه ساده برای علاقه مند کردن همه و افزایش تعامل و انداختن عکس های زیبا است.

عکس داماد و ساقدوش هایش

راه رفتن در یک مسیر زیبا

عکس تصادفی از پیاده روی داماد و ساقدوش هایش می تواند ایده خوبی باشد. وقتی چنین تالار عروسی زیبایی را انتخاب کرده باشید می توانید از آن برای پس زمینه عکس هایتان استفاده کنید. دستوراتی مثل «به صف شوید» یا «به بغل دستی خود بچسبید» ممکن است باعث خنده واقعی بچه ها شود. گرفتن پرتره های گروهی از خنده های ساده و صمیمی همیشه مورد علاقه عموم است، بنابراین همیشه مطمئن شوید که عباراتی مثل اینها که ممکن است کارساز باشند، در ذهن داشته باشید.

عکس داماد و ساقدوش هایش

از سر تا پا

از عکاستان بخواهید از تمام جزئیات عکس بگیرد. کراوات، کفش و حتی جوراب. از ساقدوش هایتان بخواهید کمی خلاق باشند.

اگر ساقدوش هایتان افراد شوخ و بامزه ای هستند، مطمئناً عکاس شما می تواند عکس های خنده داری مانند عکس بالا را از آنها بگیرد. در تالار عروسی یا باغ تالار خود به دنبال وسایل و پس زمینه های خلاقانه و خنده دار بگردید تا یک عکس گروهی باحال و خاطره انگیز بگیرید. نورپردازی دراماتیک می تواند به تنظیم صحنه کمک کند.

عکس داماد و ساقدوش هایش

سلفی

مطمئن باشید عروس در صبح روز عروسی عکسهای سلفی بیشماری برای صفحه اینستاگرامش خواهد گرفت. بنابراین چرا شما و ساقدوش هایتان یک عکس سلفی دسته جمعی نگیرید؟

شاید این موضوع برای شما جالب باشد:نکات مهم و کاربردی که باید برای خرید ست ساعت عروس و داماد بدانید

عکس داماد و ساقدوش هایش

تم ورزشی

آیا داماد یک طرفدار دو آتشه ورزش است؟ از عکاس خود بخواهید که از این علاقه او در عکسهای روز عروسی استفاده کند. یک تم ورزشی یک گزینه خوب برای دامادهایی است که برای گرفتن عکس عروسی عصبی هستند، زیرا به او چیزی برای تمرکز کردن و پرت کردن حواسش می دهد. گاهی اوقات دامادها تنها به کمی تشویق نیاز دارند تا از منطقه امن خود خارج شوند. از آنها بخواهید فوتبالیست، کشتی گیر و سوپرمدل درون خود یا هر چیز دیگری که به آنها الهام می بخشد تا در مقابل دوربین آماده شوند را بیرون بیاورند و نشان دهند.

عکس داماد و ساقدوش هایش

 

بهترین دوست

اگر سگ داماد دومین عشق بزرگ در زندگی اش باشد، تصویری از هر دوی آنها در روز عروسی بگیرید. از این به بعد شما یک خانواده هستید و سگ شما باید در عکس های خانوادگی عروسی حضور داشته باشد.

عکس داماد و ساقدوش هایش

استفاده از پتانسیلهای مکان عروسی

اگر میخواهید در خارج از شهر عروسی بگیرید، مطمئن شوید از تمام پتانسیلهای محل عروسی برای عکس برداری استفاده می کنید. عکس های داماد و ساقدوش ها در زیر نور خورشید، کنار دریا و لب استخر، بهترین پس زمینه ها را برای آنها در صبح روز عروسی ایجاد می کند. یکی از مزیت های عکاسی از مراسم عروسی، تنوع صحنه های عکاسی است که در اختیار داریم. از عناصر و اشکال معماری ساختمان ها، کافه ها، و اتاق ها برای قالب و شکل دادن به عکستان به یک چیز منحصر به فرد استفاده کنید.

عکس داماد و ساقدوش هایش

سیگار کشیدن داغ

بسیاری از دامادها در انتهای شب تصمیم می گیرند که یک سیگار لاکچری داشته باشند. عکس زیر چنین لحظه ای را به خوبی ثبت کرده است.

عکس داماد و ساقدوش هایش

ساقدوش ها در لباس سیاه

کلاسیک و شیک. داماد و ساقدوش هایش هرگز در یک زمان اینطور در بهترین و شیک ترین استایل خود نبوده اند. این لحظه را برای داماد و دوستانش با عینک آفتابیهایشان ثبت کنید.

عکس داماد و ساقدوش هایش

لباس

بعید به نظر می رسد که داماد و ساقدوش هایش در مورد انتخاب مدل و سبک لباس هایشان و اینکه چقدر خوش تیپ شده اند احساس غرور نداشته باشند. از داماد و  ساقدوش هایش با هم و به صورت جداگانه در اوایل مراسم که در بهترین حالت خود هستند، عکس بگیرید. در نظر داشته باشید که بسیاری از ساقدوش ها دست هایشان را تنها در دو طرف خود رها می کنند که ژست ناشیانه ای به نظر می رسد. ژستهایی مانند دو دست در جیب، یک دست در جیب، دست به سینه، و دست ها روی یقه می توانند جایگزین های خوبی باشند. از ساقدوش ها بخواهید که تمام وزن خود را روی یک پا بیندازند و شانه های خود را به طور طبیعی شل کنند.

کل ساقدوش های عروسی

در حالی که شما می خواهید عکسهای عالی از ساقدوش ها می خواهید، آلبوم عروسی بدون یک عکس گروهی از تمام افراد شرکت کننده در عروسی کامل نیست. ساقدوش های عروس و ساقدوش های داماد را در کنار یکدیگر قرار داده و یک عکس یادگاری بیندازید.

داماد را اذیت کنید

به یاد داشته باشید که دوستان و خانواده ای که داماد انتخاب کرده است تا در روز عروسی اش کنار او باشند، او را بهتر از همه می شناسند. به ساقدوش های داماد بگویید سی ثانیه وقت دارید که داماد را به صورت فیزیکی و زبانی اذیت کنید، و آن وقت یک گروه از مردهای سرکش را تماشا کنید که داماد را غلغلک می دهند و نوازش می کنند.

شاید این موضوع برای شما جالب باشد:راهنمای جامع انتخاب کت و شلوار دامادی شیک و مناسب

 

تالارهای پیشنهادی

مقالات مشابه

باغ عکاسی فرمالیته
کارت عروسی دیحیتال راهنمای ساخت و امکانات
بهترین نقاط و لوکیشن های عکاسی در استانبول کجاست؟
مراحل ساخت کارت عروسی با گوشی ایفون و ios

آخرین دیدگاه‌ها

بدون نام
تالار دانیال شهرک غرب

سلام واقعا حیف شد چرا تعطیل شد تالار؟ چند سال قبل مراسم عروسیم تو عمارت دانیال بود الان میخواستم برای مراسم افطار و شام مهمان دعوت کنم اون موقع یادمه که تالار دانیال هم فعالیت میکرد. به خاطر تجدید خاطره گفتم مراسمم رو تو تالار دانیال بگیرم اما الان میشنوم بسته شده ناراحت شدم ...

خانم امیری
باغ تالار و تشریفات فرست کلس

درود و سلام .. جشن عروسی پسرم در عمارت هانا توسط تشریفات عالی فرست کلس با مدیریت آقای رحمتی و اسدی که بسیار متعهد و مسولیت پذیر هستند در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳ با شکوه و جلالی وصف ناپذیر برگزار شد . همه چیز عالی پرفکت پذیرایی و پرسنل خوش برخورد و با اخلاق .میوه نوشیدنی فینگرفود درجه یک .. غذا سلف بسیار کیفیت بالا و متنوع .. از صمیم قلبم از تشریفات فرست کلس بابت اینکه شب عروسی پسرم را شکوهمند و بیادماندنی و خاص برگزار کردند و به همه ی میهمانانم بسیار خوش گذشت کمال تشکر را دارم و به شما قویا توصیه میکنم تا با خیال راحت مراسم خود را به ایشان بسپارید . در پناه ایزد منان باشید

بدون نام
آهنگ رقص عروس و خواهرش

اهنگ ها خیلی عالی بود. خسته نباشید

بدون نام
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

سلام آدرس و شماره تلفن دفتر طلاق شماره ۱۲۲ تهران رو اگر دارید لطف بفرمایید، یه ۱۲۲ میدون توحید خیابون پرچم بود که بسته ، جای جدیدشو اگر دارید بفرمایید سپاس

بدون نام
باغ تالار عمارت دانیال

سلام من عروسیم رو بین عمارت دانیال و باغ تالار والا مردد هستم. این باغ بیشتر حالت معماری قشنگی داره ولی باغ والا از نظر وسعت و شکل باغ و فضاهای مختلف قشنگی های خودش رو داره. البته یکی از دوستان باغ تالار 21 رو هم معرفی کرده که عکساش رو دیدم . اونم خوشم اومد خواستم از سایت شما مشاوره بگیرم جهت انتخاب مجموعه.

حنیدرضانجفیان
تالار پذیرایی حیات

سلام شب خوش ممنون میشم لیست قیمت ومنو پذیرایی برای مراسم ختم رو ارسال بفرمایید

فاطمه
تالار پذیرایی نگار/ تهرانسر

قیمت منو و کلا بابت 170مهمان. زنونه مردونه جدا .حداقل قیمت چند؟

عباسعلی صدیق
جدیدترین لیست دفتر ازدواج و طلاق تهران سال ۱۴۰۲

آدرس دفتر ازدواج شماره ۲۹۲ کجاست ؟

جمال
آهنگ حنابندان شیرازی

عالی درجه یک افتخار ایران.ممنون از هنرمند عزیز دل